Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Αγάπη είναι...




ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ... 
να μου μιλας με σιωπές, να με φωνάζεις με τα μάτια και εγώ να λάμπω μέσα στις μελένιες φλόγες τους.



ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ...
να τραβάς την κουρτίνα και να μου δείχνεις έναν άλλο κόσμο, τον δικό σου κόσμο και να με καλείς με το πραγματικό μου όνομα αυτό που μόνο εσύ γνώριζες από ΤΟΤΕ , από ΠΑΝΤΑ...

ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ...
να κρατιόμαστε χέρι χέρι την ώρα που ο πόλεμος εκεί έξω καλά κρατεί, που οι δυνάμεις μας στερεύουν, που θαρρείς πως είσαι ξένος στην ίδια σου την πόλη, χαμένος σε λάθος εικόνες με λάθος "ανθρώπους"

ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ...
να μ'αγκαλιάζεις το βράδυ και η καρδιά σου να νανουρίζει πάνω στο στήθος μου τα γλυκά φιλιά μας, τους παλμούς των αναπνοών μας .

ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ...
να μη μου λες ΟΧΙ από ανάγκη ή φόβο... να μη μου λες ΝΑΙ από βιασύνη ή αφηρημάδα...

ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ...
να σε λεω "αγάπη μου" και εσύ να ανθίζεις από χαρά, να στάζεις γλυκά φιλιά και εγώ να τα μαζεύω λαίμαργα, να τα πίνω με λαχτάρα και να συνεχίζω να διψώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου