Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

κάνε κάτι.

Άμα σου ζητούσα τις μεγάλες αλλαγές
Άμα σου ζητούσα να μαχαίρωνες το χθες
Άμα σου ζητούσα μόνο εμένα πια να θες
Πες μου τι λες

Άμα σου ζητούσα στα νερά σου να βουτώ
Άμα σου ζητούσα ουρανό για να πετώ
Άμα σου ζητούσα στο φεγγάρι ένα χορό
Πες μου αν μπορώ

Πες μου κάτι, κάνε κάτι
Μη μ’ αφήνεις πάλι στο κενό
Όλο πέφτω κι όλο ψάχνω να σε βρω
Πες μου κάτι, κάνε κάτι
Κι αν δε θέλεις τώρα να σωθώ
Τη θηλιά σου μόνο δωσ’ μου να πνιγώ
Κάνε κάτι - λάθος ή σωστό

Άμα σου ζητούσα στα γυαλιά να μην κοπώ
Άμα σου ζητούσα μες στο ψέμα μου να ζω
Άμα σου ζητούσα και το τέλος να μη δω
Πες μου αν μπορώ

Μη μου λες πολλά, δε ζητάω πολλά
Αν δε γλιτώσουμε, αγάπη μου
Αν δε γλιτώσουμε ας πεθάνουμε αγκαλιά
Μη, μη μου λες πολλά
Δε ζητάω πολλά
Θέση στη χαρά
Μη, την καρδιά σωσ’ τη μια φορά
Ή τελείωσε την πια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου