Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Εγω μιλω του φεγγαριου κι εκεινο μου δακρυζει...

  • Εγω μιλω του φεγγαριου κι εκεινο μου δακρυζει
    και με το δακρυ γραφει μου πονας μα δε τ'αξιζει
  • Κι απαντησα του φεγγαριου πονω μα δε πειραζει
    γιατι το ξερει η σκεψη μου παντα θα την σκεπαζει
  • Φεγγαρι εβγα να την δειs και να την συντροφεψεις
    το πονο απουχει στη καρδια να τσι τον γαληνεψεις
  • Φεγγαρι εβγα να την δειs και να την συντροφεψεις
    το πονο απουχει στη καρδια να τσι τον γαληνεψεις
  • Και αν τηνε δειs φεγγαρι μου και παλι να δακρυζει
    πες τσι πως τουτες τσι στιγμες κι αλλη καρδια ραγιζει
  • Δεν το μπορείς του φεγγαριού να βρεις ένα ψεγάδι
    γιατί σκορπά την ομορφιά στην πλάση κάθε βράδυ
  • Σαν θα περνάς την πόρτα της φεγγάρι μου θυμήσου
    πόσες βραδιές περάσαμε αυτή κι εγώ μαζί σου
  • Φεγγάρι μου χαμήλωσε σιγά σιγά με τρόπο
    και πες του πως τον αγαπώ αν δεν σου κάνει κόπο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου