Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

μου είπαν πως σε είδαν γελαστή πως ήσουν με έναν άνθρωπο μαζί αγκαλιασμένοι...

Μου είπαν οι φίλοι και οι γνωστοί καλά ότι σε είδανε
καλά και ευτυχισμένη
μου είπαν πως σε είδαν γελαστή πως ήσουν με έναν άνθρωπο
μαζί αγκαλιασμένοι
το είπαν οι φίλοι και οι γνωστοί ζητώντας ίσως μια αντίδραση
να δουν αν κλαίω για σένα θυμό να καίω
μα εγώ να σαι καλά, να σαι καλά, να σαι καλά μονάχα λέω

Να σαι καλά να πας μπροστά να ζεις ευτυχισμένα εύχομαι
απ την καρδιά μου σου εύχομαι να ζεις καλύτερα από μένα

εγώ μισός εγώ νεκρός που ζω σταματημένα
εύχομαι να σου αξίζει ο άνθρωπος αυτός που ζει κοντά σε σένα
να σ' αγαπάει μια στάλα σαν και μένα

Μου είπαν πως σε είδαν cinema γυρμένη
μες τον ώμο του ζεστά να τον κοιτάζεις
είπαν πως είδανε μετά να μπαίνεις μες
τον κόσμο του γλυκά και να πλαγιάζεις
το είπανε ίσως για να δουν να σπάει
η ψυχή κομμάτια μέσα μου να μην αντέχω
για σένα ναι τι μίσος τρέφω μα εγώ
Ναι ναι καλά ,να ναι καλά,να ναι καλά μονάχα γνέφω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου