Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024

Δεν βλέπω να έρθει το πρωί
Ούτε τον ήλιο να με βρει
Να με ζεστάνει
Ένα σκοτάδι αχανές
Και του μυαλού μου οι φωνές
Με έχουν τρελάνει

 
Στην απομόνωση που μ’ άφησες εσύ
Που ‘χεις καρδιά συνηθισμένη να μισεί
Δεν βλέπω να έρθει το πρωί
Η απουσία σου μπορεί να με ξεκάνει

 
Με την ψυχή μου δεν τα βρήκα πουθενά
Στέγνωσα θάλασσες και γκρέμισα βουνά
Γιατί εκείνα που τα ήθελα πολύ ποτέ δεν ήρθαν
 
Με το όνειρό μου χτυπημένο στα φτερά

Έξω απο του σύμπαντος την άρρωστη χαρά
Έξω απο του κόσμου τα παραμύθια

 
Πάνω μου, πάνω μου το λάθος
Έκπτωτος άγγελος μονάχος
Διώξε με απο την αγκαλιά σου
Κόψε με απο τα φτερά σου

 
Πάνω μου δάκρυα και ευθύνες
Πάνω μου μαχαιριές οι μνήμες
Όλες οι νύχτες εκείνες
Που σαν το κερί, έλιωνες πάνω μου

 
Δεν βλέπω να έρθει το πρωί
Όλα τα χρώματα μαζί
Και όλους του ήχους,
Εδώ σιωπή και μοναξιά
Και έχω για μόνη συντροφιά
Τέσσερις τοίχους

 
Εξαφανίστηκε το γέλιο και η χαρά
Όλα κοντά μου και όλα τόσα μακριά
Δεν βλέπω να έρθει το πρωί
Χωρίς εσένα να με βρει ποτέ μου πάλι

 
Με την ψυχή μου δεν τα βρήκα πουθενά
Στέγνωσα θάλασσες και γκρέμισα βουνά
Γιατί εκείνα που τα ήθελα πολύ ποτέ δεν ήρθαν

 
Με το όνειρό μου χτυπημένο στα φτερά
Έξω απο του σύμπαντος την άρρωστη χαρά
Έξω απο του κόσμου τα παραμύθια

 
Πάνω μου, πάνω μου το λάθος
Έκπτωτος άγγελος μονάχος
Διώξε με από την αγκαλιά σου
Κόψε με από τα φτερά σου
 
Πάνω μου δάκρυα και ευθύνες
Πάνω μου μαχαιριές οι μνήμες
Όλες οι νύχτες εκείνες
Που σαν το κερί, έλιωνες πάνω μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου